Adho Mukha Svanasana ~ Postura Cainelui cu Fata in Jos

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Calmeaza mintea si ajuta la eliberarea stresului si a depresiei usoare.
  • Energizeaza corpul.
  • Intinde muschii umerilor, tendoanelor, gambelor, talpilor si palmelor.
  • Intarim muschii bratelor si picioarelor.
  • Ajuta la ameliorarea simptomelor menopauzei.
  • Amelioreaza durerile menstruale atunci cand postura este executata cu capul ridicat.
  • Ajuta la prevenirea osteoporozei.
  • Imbunatateste digestia.
  • Amelioreaza durerile de cap, insomnia, durerile de spate si oboseala.
  • Terapeutic pentru tensiune arteriala crescuta, astm, sciatica, sinuzita si pentru boala picioarelor plate (platfus).

 Denumire romana


Postura Cainelui cu Fata in Jos

 

 Denumire engleza


Downward Facing Dog

  • Sindromul tunelului carpian.
  • Diaree.
  • Tensiune arteriala crescuta.
  • Dureri de cap.
  • Sarcina: Nu efectuati aceasta postura daca sunteti in al treilea trimestru.

Departati piciorele mai mult pentru mai multa stabilitate. Indoiti usor genunchii daca postura este inconfortabila.

Creșteți întinderea trăgând șoldurile astfel încât acestea să fie cat mai sus spre tavan. Nu uitați să vă trageți pelvisul înăuntru. Puneți calcaiele picioarelor pe podea și mențineți intensitatea. Această asana poate fi practicată de orice începător și cu toate beneficiile sale, trebuie inclusă ca parte a practicii zilnice de yoga.

 Una dintre cele mai frecvente greșeli este să păstrați prea multă greutate pe mâini. În schimb, asigurați-vă că aveți greutatea în mod egal pe mâini și picioare. De fapt, există un sentiment de presare continuă înapoi, prelungirea prin brațe și deplasarea părților superioare ale coapselor spre partea din spate.