Ardha Uttanasana ~ Postura Aplecarii in Fata pana la Jumatate

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Intareste pieptul si spatele.
  • Ajuta la imbunatatirea posturii corporale.
  • Intareste muschii picioarelor.
  • Amelioreaza durerile de stomac.
  • Postura ajută la ameliorarea tensiunii în umeri, construită din stres.
  • Ajuta la creșterea capacității pulmonare.
pose1

 Denumire romana

Postura Aplecarii in Fata pana la Jumatate


 

 Denumire engleza


Standing Half Forward Bend

  • Dureri grave ale gatului. Nu ridicati capul si privirea in sus. Ramaneti cu gatul in pozitie neutra.
  • Dureri ale spatelui sau ale soldurilor.

Dacă nu puteți atinge cu ușurință podeaua cu genunchii drepți, sprijiniți fiecare mână pe un bloc de yoga amplasat chiar în fața fiecărui picior.

Pentru o variație mai profundă, țineți degetele pe sol. Pentru începători, mâinile pot veni fie pe coapse. Postura Aplecarii in Fata pana la Jumatate este o întindere relaxantă atunci când este practicată corect si cel mai des o intanim în secvența Salutul Soarelui.

Ardha Uttanasana este o modalitate foarte bună de a întinde coloana vertebrală și picioarele după șederea pe perioade prea lungi. Nu ridicați capul prea mult in aceasta posturapentru a nu exercita presiune asupra gâtului.