Baddha Konasana ~ Postura Unghiului Legat

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Stimuleaza organele abdominale, ovarele si glanda prostata, vezica urinara si rinichii.
  • Stimuleaza inima si imbunatateste circulatia generala.
  • Intinde coapsele interioare, zona inghinala si genunchii.
  • Ajuta la ameliorarea depresiei usoare, anxietatii si oboselii.
  • Calmeaza disconfortul menstrual si sciatica.
  • Ajuta la ameliorarea simptomelor menopauzei.
  • Terapeutic pentru picioare plate, hipertensiune arteriala, infertilitate si astm.

 Denumire romana


Postura unghiului legat

Postura Croitorului

Postura Fluturelui

 Denumire engleza


Bound Angle Pose

Cobbler Pose

Butterfly Pose

  • Leziuni ale zonei inghinale sau la genunchi.
  • Nu practicați asana dacă sunteți la menstruatie.
  • Dacă suferiți de sciatică, stați pe o pernă și exersați această asana.

Baddha Konasana este atat de usoara incat oricine o poate face. Ofera o buna intindere atât coapselor interioare, cât și articulatiilor de la nivelul tălpii. De asemenea, îmbunătățește flexibilitatea șoldurilor, picioarelor, gleznelor și genunchilor.

Poate fi dificil să coborâți genunchii spre podea. În cazul în care genunchii sunt foarte înalți și spatele se indoaie catre fata, asigurați-vă că vă așezați pe un suport ridicat ( block de yoga, bolster), la fel de înalt ca un picior de pe podea. Nu uitati sa tineti postura cu spatele drept si pieptul deschis.

Baddha Konasana este într-adevăr o postura ce te face fericit. Vei găsi in aceasta postura o ușurare fizică și psihică. Este, de asemenea, o buna postura prenatala. Nu numai că îmbogățește sistemul reproductiv, ci și crește fertilitatea și facilitează procesul nasterii.