Marjaryasana ~ Postura Pisicii

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Intareste incheieturile si umerii.
  • Ajuta la eliberarea stresului, relaxand mintea.
  • Maseaza organele interne și, de asemenea, ajută la creșterea circulației sângelui în tot corpul.
  • Ajuta la obtinerea flexibilitatii coloanei.
  • Imbunatateste digetia.
  • Tonifica abdomenul.

 Denumire romana


 

Postura Pisicii

 Denumire engleza


Cat Pose

  • Probleme ale spatelui.
  • Dureri ale  gatului.Tineti gatul in linie cu coloana daca aveti probleme sau dureri ale acestuia.

În Marjaryasana, lasă-ți capul in jos, eliberând spatele gâtului. Nu forțați bărbia la piept.

Fiți conștienți de coordonarea respiratiei cu mișcările voastre. Imaginați-vă că respirația călătorește în sus și în jos în coloana vertebrală în timp ce inhalați și expirați, ca un val al oceanului care curge pe plajă și se retrage.

Dacă vă dor încheieturile, puneți antebrațele pe podea.
Așezați antebrațele pe un suport sau o stivă de pături ferme pentru a ridica trunchiul în poziție mai verticală. Această variație este utilă în special femeilor gravide.
În cazul în care va doare genunchiul, pliați covorașul de yoga sau plasați o pătură fermă sub genunchi.