Camatkarasana

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Deschide zonele pieptului, plămânilor și umărului.
  • Deschide partea frontală a picioarelor și a flexorilor șoldului.
  • Construieste rezistenta in umeri si in spate.
  • Elimina oboseala si depresia usoara.
  • Îmbunătățește echilibru.
  • Îmbunătățește claritatea mentală.

 Denumire romana


 

 Denumire engleza


Wild Thing Pose

  • Dureri de spate.
  • Sindromul tunelului carpian; principalele semne ale unui sindrom de tunel carpian sunt furnicaturile si intepaturile in degetele de la mana, cu exceptia degetului mic; este o afectiune medicala ce se caracterizeaza prin compresiunea nervului median la nivelul incheieturii mainii, pe partea palmara, unde exista o structura anatomica fibro-osoasa numita tunel carpian.

Camatkarasana stimulează Anahata (chakra inimii), care este asociată cu iubirea universala, pacea, acceptarea și încrederea. Această chakră ajută și la menținerea minții fără teamă.

Camatkarasana este una dintre posturile de yoga ce pot fi exigente pentru puterea si echilibrul cuiva. Termenul derivă din sanscrita camatkara, adică „miracol” sau „surpriză”, și asana, adică „postura”. Camatkarasana este tradusă ca „expansiunea extatică a inimii fermecate”.

Dacă această postura este făcută corect, ar trebui resimțită în coapse, gât, coloană vertebrală, umeri și șolduri. Practicand Camatkarasana în rutina obișnuită de yoga, vei simti o deschidere mai mare în piept, șolduri, picioare și brațe. Umerii și spatele se vor întări, asigurând o întindere completă a gâtului.