Navasana ~ Postura Barcii

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Intareste abdomenul, soldurile si coloana.
  • Stimuleaza rinichii, tiroida, glanda prostata si intestinele.
  • Ajuta la ameliorarea stresului.
  • Imbunatateste digestia.
  • Ajuta la imbunatatirea echilibrului.

 Denumire romana


Postura Barcii

 Denumire engleza


Boat Pose

  • Astm * Diaree * Insomnia * Dureri de cap * Probleme cu inima
  • Menstruatie * Sarcina * Dureri ale gatului * Tensiune arteriala scazuta

Adesea este dificil să îndrepți picioarele ridicate. Îndoiți genunchii și folositi o curea în jurul tălpilor picioarelor, ținând-o ferm în mâini. Inspirați, înclinați torsul înapoi, apoi expirați și ridicați și îndreptați picioarele, ajustați cureaua pentru a o menține. Împingeți picioarele ferm pe curea.

Această postura necesită forță și concentrare. Se poate face cu tălpile picioarelor lipite de perete, pentru a ajuta la echilibru și pentru a oferi sprijin atunci când spatele sau picioarele sunt lipsite de forta. Pentru persoanele cu probleme de spate se recomanda indoirea genunchilor in postura Navasana.

Deschideți pieptul și relaxați-vă umerii pe spate. Puneți cât mai mult efort în ridicarea pieptului în timp ce vă ridicați picioarele. Respirați în mod constant și țineți postura timp de 2-6 respirații. Creșteți treptat rezistența până când puteți menține postura pentru un minut complet.