Dragon Pose ~ Postura Dragonului

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Elimina blocarile energetice din splina si stomac, din ficat si vezica biliara, rinichi si vezica urinara.
  • Adâncime de deschidere a șoldului și a zonei inghinale.
  • Împinge flexorurile și cvadricepsul la nivelul piciorului din spate.
  • Terapeutic pentru sciatica (durere de spate).
  • Imbunatateste rezistenta si echilibrul.

 Denumire romana


Postura Dragonului

 Denumire engleza


Dragon Pose

  • Leziuni ale gleznelor.
  • Probleme grave la genunchi.

Găsiți cea mai bună orientare și locație a piciorului și a mâinilor pentru a mări sau micșora stimularea. Lăsați șoldurile să coboare spre podea fără a forța, lăsând greutatea corporală să vă tragă încet. Dacă sunteți rigid, coapsa din spate se va afla la un unghi de 90 de grade față de coapsa frontală, punând o mulțime de greutate pe genunchi.

Se recomanda folosirea block-urilor de yoga în cazul în care mâinile nu pot ajunge la podea în Postura Dragonului și plasarea unei pături sub genunchiul piciorului din spate pentru a evita comprimarea dureroasă pe genunchi.

Yin Yoga este o practică contemplativă. Nu vă grăbiți in realizarea posturilor. Dragon Pose poate fi o postura iritanta, deci nu vă judecati lipsa de deschidere, ci doar constientizati că cu cât practicati mai mult aceasta postura, în timp, corpul se va deschide, aducându-vă mai multă sănătate, mai multă mobilitate articulară, o gamă mai largă de mișcări și un proces de îmbătrânire mai grațios.