Frog Pose ~ Postura Broasca

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Elimina blocarile energetice in ficat, splina si rinichi.
  • Ajuta la ameliorarea durerilor de cap, a stresului si a simptomelor usoare de depresie.
  • Concentrarea pe expirație ajută la eliminarea toxinelor din plămâni, la scăderea ritmului cardiac și la eliberarea anxietății induse de stres.
  • Imbunatateste respiratia.
  • Ajuta la tonifierea abdomenului.
  • Stimuleaza pancreasul care imbunatateste secretia de insulina.
  • Amelioreaza tulburarile digestive.
  • Elimina constipatia.
  • Reduce crampele menstruale.
  • Imbunatateste postura.

 Denumire romana


Postura Broasca

 

 Denumire engleza

Frog Pose


 

  • Leziuni la genunchi.
  • Leziuni ale gleznelor.
  • Durere in partea inferioară a spatelui.

Pentru genunchii sensibili, această postura poate fi „savurată” folosind elemente de recuzită precum o pernă sau o pătură îndoită sub genunchi.

Practica Yin conștienta a acestei posturi lucreaza adânc în șolduri, umeri și chiar în partea inferioara a spatelui. Dacă nu vă puteți menține genunchii în linie cu șoldurile, puteți încerca și să vă aduceți șoldurile înainte, ceea ce va elibera și o presiune.

Secretul acestei posturi nu este acela de a menține soldurile mai jos prin efort, ci să păstram genunchii în linie cu șoldurile pentru a permite gravitației să-și exercite efectul complet, împreună cu mișcările de respirație pentru o eliberare profunda.