Garudasana ~ Postura Vulturului

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Intareste si intinde gleznele si gambele.
  • Intinde coapsele, soldurile, umerii si partea superioara a spatelui.
  • Imbunatateste concentrarea.
  • Imbunatateste echilibrul.
  • Ajuta la ameliorarea durerilor de spate si a reumatismului.
  • Destinde picioarele și șoldurile, făcându-le mai flexibile.

 Denumire romana


Postura Vulturului

 Denumire engleza


Eagle Pose

  • Cel mai bine este să evitați asana dacă ați avut o leziune recentă la nivelul gleznei, genunchiului sau la cot.
  • Femeile însărcinate trebuie să solicite consimțământul medical înainte de a exersa aceasta asana.

Ca începători, s-ar putea să vă fie dificil să vă înfasurati brațele unul în jurul celuilalt. Pentru a fi mai ușor, întindeți brațele, astfel încât acestea să fie paralele cu podeaua. Țineți-vă de capetele unei curele. Acum, pe măsură ce țineți bine cureaua, încercați să vă înfășurați mâinile în postura.

Persoanele incepatoare nu isi gasesc echilibrul atat de usor in aceasta postura. Ca și în cazul tuturor posturilor de echilibru, puteți folosi un perete pentru a vă sprijini spatele în timp ce învățați să va echilibrați.

Uită-te la vârfurile degetelor de la maini odată ce te afli în plină prezență. În mod obișnuit, vârfurile degetelor de la maini se îndreaptă puțin spre partea laterală a brațului superior.