Halasana ~ Postura Plugului

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Calmeaza mintea.
  • Stimuleaza organele abdominale si glanda tiroida.
  • Reduce stresul si oboseala.
  • Amelioreaza simptomele menopauzei.
  • Intareste spatele, umerii si bratele.
  • Sunt masate organele interne astfel incat sunt reglate indigestia si constipatia.
  • Terapeutic pentru durerile de spate, durerile de cap, infertilitate, insomnie si sinuzita.

 Denumire romana


Postura Plugului

 Denumire engleza


Plow Pose

  • Diaree.
  • Menstruatie.
  • Leziuni ale gatului.
  • Astm.
  • Tensiune arteriala ridicata.
  • Sarcina.

Faceți aceast asana încet și ușor. Asigurați-vă că nu vă tensionați gâtul și nu-l împingeți în pământ.
Sprijiniți spatele pe vârfurile umerilor, ridicându-vă puțin umerii spre urechi.
Evitați bruscarea corpului, în timp ce aduceți picioarele în jos.

Persoanele incepatoare care nu pot atinge podeaua cu degetele mari de la picioare pot practica plasarea degetelor pe un yoga block. Numai după plasarea degetelor de la picioare pe podea, sau pe block-ul de yoga, mâinile trebuie să fie indepartate din sprijinirea coloanei, altfel există o șansă de a cădea în partile laterale.

La începutul practicării Posturii Plugului este posibilă simțirea durerii în partea inferioară a spatelui. Nu vă faceți griji. Dupa o practica constanta de yoga, durerea va dispărea destul de repede.