Eka Pada Rajakapotasana ~ Postura Porumbelului

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Deschide articulatia soldurilor.
  • Stimulează organele interne.
  • Crește flexibilitatea șoldului.
  • Îmbunătățește postura, alinierea și flexibilitatea generală.
  • Reduce sau atenuează durerea sciatică.
  • Diminuează durerea și rigiditatea spatelui.
  • Ajuta la ameliorarea tulburarilor urinare.

 Denumire romana


Postura Porumbelului

 Denumire engleza


Pigeon Pose

  • Leziuni ale gleznei.
  • Leziuni la genunchi.
  • Șolduri sau coapse foarte strânse.

 Beneficii emoționale: avem o reacție primară de a stoca stresul, trauma, teama și anxietatea în șolduri. Aceste sentimente îmbuteliate creează șolduri strânse. Postura Porumbelului deschide șoldurile și eliberează sentimentele negative și energia nedorită stocată în sistemul nostru.

Daca simtiti durere in genunchi aduceti piciorul drept mai aproape de șoldul stâng sau chiar sub șoldul drept. Nu vă așezați genunchiul spre centrul covorului; șoldurile dvs. vor deveni inegale și veți pierde din nou întinderea. Nu înclinați pelvisul spre piciorul din față. Aceasta va anula întinderea dorită.

 Nu forțați soldurile în postura. Fii răbdător și mergi încet. În timp, flexibilitatea va crește și șoldurile dumneavoastra vor răspunde la această deschidere. Utilizați blocuri de yoga sub mâini pentru a va simti mai confortabil. Ajustați nivelul de întindere a șoldurilor prin cât de aproape este genunchiului îndoit fata de șolduri; adu-l mai aproape de șolduri pentru mai puțină întindere, si mai departe, pentru mai multă întindere.