Malasana ~ Postura Ghirlandei

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Intareste si aduce flexibilitate gleznelor.
  • Crește mobilitatea în șolduri.
  • Intinde muschii spatelui.
  • Amelioreaza durerile de spate.
  • Intareste abdomenul.
  • Activeaza sistemul digestiv.
  • Imbunatateste postura corporala.
  • Imbunatateste flexibilitatea genunchilor.

 Denumire romana


Postura Ghirlandei

Postura Ghemuit pe Vine

 Denumire engleza


Garland Pose

Squat Pose

  • Leziuni la genunchi.
  • Dureri grave de spate.
  • Sarcina.

Malasana este o postură complexă care implică multe articulații și multe grupe musculare. Toți acești factori joacă un rol important în felul în care privim și simțim postura. Vestea bună este că, exersand Malasana, puteți afla mai multe despre limitele și punctele tari ale corpului dumneavoastră și apoi puteti utiliza aceste informații pentru a vă îmbunătăți practica generală și postura.

În cazul în care talpile nu ating pardoseala, puneti sub talpi un block de yoga sau o pătură înfășurată.
Dacă simțiți presiune mare în genunchi, plasați un block de yoga sub șolduri și stați pe block ca pe un scaun.
Pentru a intensifica întinderea în coapse, plasați o mână pe pământ în interiorul piciorului și extindeți mâna opusă spre cer pentru o răsucire și țineți pentru cateva respiratii, apoi schimbati cu cealalta mana.

Malasana mai este denumita si  Upavesasana si este pur si simplu o ghemuire.  Ghemuirea vine în mod natural la copii și la oamenii care lucrează pe câmpuri. Cu toate acestea, cei care au slujbe la birou au pierdut  practicarea naturala a acestei posturi și o consideră dureroasa și incomoda. Dar asta nu ar trebui să vă descurajeze să practicati aceasta asana, deoarece este, de fapt, cea mai benefică pentru cei care au un stil de viață sedentar.