Janu Sirsasana ~ Postura Capului la Genunchi

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Calmeaza mintea si ajuta la vindecarea depresiei usoare.
  • Intinde spatele, umerii, tendoanele si zona inghinala.
  • Stimuleaza plamanii si rinichii.
  • Imbunatateste digestia.
  • Amelioreaza anxietatea, oboseala, durerea de cap si durerea menstruala.
  • Terapeutic pentru tensiunea arteriala ridicata, insomnie si sinuzita.
  • Stimuleaza si imbunatateste circulatia prin coloana vertebrala, trunchi, organe abdominale.
  • Deschide soldurile, genunchii si gleznele.

 Denumire romana


Postura Capului la Genunchi

 Denumire engleza


Head to Knee Pose

  • Astm
  • Diaree
  • Leziuni la genunchi
  • Hernie de disc

Dacă nu puteți ajunge confortabil la talpa piciorului, utilizați o curea. Așezați-o în jurul talpei piciorului și țineți-o cu brațele complet deschise. Asigurați-vă că nu vă trageți înainte când utilizați cureaua. Piciorul intins poate fi usor indoit pentru bicepsi femurali tensionati.

Pentru a mări întinderea, trebuie  lărgit unghiul dintre cele două picioare, asigurându-vă că este mai mare de 90 de grade lățime. Pentru a face acest lucru, trebuie să aduceți călcâiul piciorului îndoit în dreptul perineului si mai este necesar să aveti solduri si picioare flexibile si un spate elastic. Asta se obtine prin practica constanta si indelungata.

Janu Sirsasana este o asană excelentă pentru a crește flexibilitatea muschilor: tendoane, spate, coapse, articulații de șold, brațe și umeri. Janu Sirsasana, de asemenea, calmeaza mintea si inima. Aceasta postura ar trebui să fie făcuta în mod ideal atunci când stomacul este gol. Este un exercițiu de mare intindere pentru întregul corp.