Vrksasana ~ Postura Copacului

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Imbunatateste concentrarea si echilibrul.
  • Intareste articulatiile, muschii picioarelor si gambele.
  • Creste flexibilitatea in glezne, genunchi si solduri.
  • Amelioreaza sciatica.
  • Cu cat devii mai stabil si echlibrat in Postura Copacului cu atat dobandesti mai multa incredere in tine.

 Denumire romana


Postura Copacului

 

 Denumire engleza


Tree Pose

  • Dureri de cap.
  • Insomnia.
  • Tensiune arteriala scazuta.
  • Tensiune arteriala ridicata. Nu ridicati bratele deasupra capului.

Puteți sta cu spatele fixat pe perete dacă vă simțiți nesigur în această poziție. Pentru a evita căderea în Postura Copacului, trebuie să explorați și să înțelegeți capacitatea de deschidere a șoldului. Dacă șoldurile tale nu sunt deschise în mod natural și tu forțezi genunchiul ridicat, întregul tău pelvis se va întoarce în acea direcție și te va scoate din alinierea ta. Când se întâmplă acest lucru, există și tendința de a arcui prea mult spatele.

Atunci când practicăm Vrksasana, ajută să ne gândim la „echilibru” ca la un verb mai degrabă decât la un substantiv. În loc să încercați să atingeți o stare de echilibru, concentrați-vă asupra actului de echilibrare. Așa cum un copac reacționează la anotimpuri, la lumină și ploaie, întotdeauna răspundeți la schimbările subtile din corpul vostru, rafinând și reechilibrând cu fiecare respirație pe care o luați.

Puneti talpa piciorului ridicat pe gamba interioara a piciorului ce sta pe podea sau chiar pe glezna pentru a va mentine echilibrul.

In momentul in care constietizati ca aveti fata si maxilarul tensionate incercati sa le relaxati.

Daca va pierdeti echilibrul si cadeti, incercati din nou. Asta inseamna sa practicati. Vedeti daca puteti continua fara a va scufunda in frustrare. Incercati sa va distrati!