Bakasana ~ Postura Corbului

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Intareste bratele, incheieturile de la maini si umerii.
  • Tonifica partea superioara a spatelui.
  • Mareste capacitatea de respiratie.
  • Intareste muschii abdominali.
  • In timp, aceasta postura va face sa va simtiti puternici si increzatori.

 Denumire romana


Postura Corbului

 

 Denumire engleza


Crow Pose

  • Sindromul tunelului carpian: durerea ce porneste din interiorul palmei prin simtirea furnicaturilor si intepaturilor de la nivelul degetelor, mai putin a degetului mic. Se caracterizeaza prin compresiunea nervului median la nivelul incheieturii mainii, pe partea palmara unde exista o structura anatomica fibro-osoasa numit tunel carpian.
  • Aceasta postura nu se practica in timpul sarcinii.

Frica este adesea cel mai mare obstacol atunci când începeți practica echilibrului in brațe, asa cum este si Postura Corbului. Asa ca la inceput, va poate ajuta o pernă in fața dumneavoastră în timp ce vă obișnuiți cu postura. Probabil că nu o veți folosi, dar aveti siguranta ca este acolo!

Puteți începe prin a ridica doar un picior păstrând doar degetele de la celalalt picior pe saltea. Aveți nevoie de putere în partea superioară a corpului si in încheietura mâinii.

Greseli des intalnite la practicanti:

Picioarele nu sunt atârnate destul de bine pe brațe.
Greutatea este pe partea exterioară a mâinilor și degetele se îndoaie (provocând durere la încheietura mâinii).