Baddha Utthita Parsvakonasana ~ Postura Unghi Lateral Legat

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Intareste umerii, picioarele si talpile.
  • Maseaza organele interne, imbunatatind digestia.
  • Imbunatateste echilibrul.
  • Aplicații terapeutice:
    Constipație
    Infertilitate
    Dureri de spate
    Osteoporoza
    Sciatică
  • Deschide soldurile.

 Denumire romana


Postura Unghi Lateral Legat

 Denumire engleza


Bound Side Angle Pose

  • Leziuni ale spatelui sau ale coloanei.
  • Tensiune arteriala scazuta.
  • Migrena.
  • Diaree.
  • Dureri de cap.
  • Insomnie.

Postura Rasucita in Unghi Lateral va întinde profund întregul corp atunci când va fi practicata în alinierea corectă. Țineți marginea exterioară a piciorului din spate apăsând ferm în covor. Încercați să vă asigurați că degetul mic de la picior este pe podea.

Începătorii au adesea dificultăți în menținerea echilibrului în această postura, mai ales cu călcâiul din spate ridicat de pe podea. Pentru a vă îmbunătăți echilibrul, sprijiniți călcâiul, fie lăsându-l pe o pungă de nisip sau o carte groasă, fie sprijinit pe un perete.Nu permiteți umărului superior să coboare. Ridicați pieptul și extindeți-vă oasele.

 Parivrtta Baddha Parsvakonasana  vă va duce la un nou nivel. Respirați ușor și uniform in postura. Amintiți-vă că ultimul „scop” in yoga nu este acela de a fi intr-o postura perfecta, ci de a vă conștientiza postura. Păstrați-vă respirația constantă și mintea dumneavoastră vă va urma.