Natarajasana ~ Postura Dansatorului

Benefiiciile acestei posturi de yoga:

  • Intinde umerii si pieptul, coapsele, partea inghinala si abdomenul.
  • Imbunatateste sistemul digestiv si ajuta la pierderea in greutate.
  • Intareste picioarele si gleznele.
  • Imbunatateste postura corpului si echilibru.
  • Este o postura buna pentru imbunatatirea capacitatii de concentrare, pentru eliberarea stresului si pentru calmarea mintii.

 Denumire romana


Postura Dansatorului

 Denumire engleza


Dancer Pose

  • Tensiune arteriala scazuta.

Această asană este o combinație frumoasă de structură și mișcare și simbolizează dansul grațiosului Nataraja. Vă ajută să deveniti puternici și sa vă deschideți mintea și trupul, dându-i atât de multă grație și putere. Este o întindere adâncă.

Pe măsură ce vă îndoiți și corpul dumneavoastră se echilibrează pe un picior, sunteți constant provocat. Când depășiți provocarea, atingeți un sentiment de pace și calm. Asana deschide inima. Ne cere să fim stabili, dar în liniște, dedicați, dar neafiliați, angajați si totuși la pace.

Când suntem deschisi și acceptăm atât mișcarea, cât și structura, această postura ajută la trasarea unei comunicări clare între ființa noastră și învățătorul din inima noastra.