Eka Pada Rajakapotasana ~ Postura Regelui Porumbeilor

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Maseaza organele abdominale, imbunatatind astfel digestia.
  • Ajuta la ameliorarea durerilor de spate, in special sciatica.
  • Intareste spatele.
  • Deschide soldurile si ajuta la flexibilitatea acestora.
  • Ajuta la eliminarea stresului.
  • Amelioreaza anxietatea.
  • Imbunătățește funcționarea sistemelui urinar și cel reproductiv.
  • Deschide pieptul si intareste bustul.

 Denumire romana


Postura Regelui Porumbeilor intr-un Picior

 Denumire engleza


King Pigeon Pose

  • Leziuni la genunchi sau la glezne.
  • Sarcina.

Aceasta postura trebuie practicata sub supravegherea unui instructor de yoga certificat, deoarece este o postura avansata. O întindere greșită vă poate afecta foarte mult. Această asană trebuie practicată numai după ce ați făcut yoga în mod regulat timp de câteva luni. Nu este o postura pentru incepatori.

La început, multe persoane care învață această postura nu sunt capabili să apuce ușor piciorul din spate direct cu mâinile. Folositi o curea pentru yoga

Pentru postura completă, efectuați mai întâi postura preliminară a piciorului. Apoi, cu mâinile fixate pe podea, îndoiți genunchiul din spate și aduceți piciorul cât mai aproape de vârful capului. Inspirați, întindeți brațul drept în sus; apoi expirați, îndoiți cotul și trageți înapoi și apucați interiorul piciorului stâng.