Savasana ~ Postura de Relaxare Finala

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Calmeaza mintea si ajuta la eliberarea stresului si a depresiei usoare.
  • Relaxeaza corpul.
  • Reduce durerea de cap, oboseala si insomnia.
  • Ajuta la scaderea tensiunii arteriale.

 Denumire romana


Postura de Relaxare Finala

Postura Cadavrului

 Denumire engleza


Corpse Pose

  • Dureri de spate sau disconfort fizic: faceti aceasta postura cu genunchii indoiti si cu talpile pe podea, distantand talpile de sold sau sprijinind genunchii pe o perna de yoga, bolster.
  • Sarcina: ridicati capul si pieptul pe o perna de yoga bolster.

Aceasta postura este o postura de odihnă și relaxare și, de obicei, este practicată spre sfârșitul unei sesiuni de yoga – o sesiune care de obicei începe cu activitate și se termină în repaus.

Când începeți prima dată să practicați Savasana, poate fi o luptă pentru a vă relaxa în postura; puteți să adormiti profund sau să vă simțiți tensionați și să priviți la tavan. Esența acestei posturi este să va relaxati in mod constient. A rămâne conștient si prezent, în timp ce vă relaxați, vă poate ajuta să observați și să eliberați tensiuni acumulate de-a lungul timpului în corpul și in mintea voastră.

Savasana este o practică de relaxare treptată a părților din corp, a muschilor și a gândurile ce va perturba la un moment dat. Atunci cand această postura este practicata zilnic, corpul este conditionat sa elibereze stresul si astfel se imbunatateste starea fizica și bunăstarea emoțională. Dar, când permiti rezistentei și tensiunii să se dezvolte în corpul tau, relaxarea – chiar și atunci când vă culcați – se simte imposibilă.