Seal Pose ~ Postura Foca

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Deschide pieptul si intinde partea din față a abdomenului.
  • Comprimă și stimulează arcul sacral-lombar.
  • Stimulează meridianul vezicii urinare și a rinichiului.
  • Stimulează Manipura Chakra ( Chakra Inimii).
  • Imbunătățește funcțiile mentale.
  • Armonizează legătura dintre inimă și minte.
  • Deschide umerii, întinde partea superioară a spatelui și picioarele.

 Denumire romana


Postura Foca

 Denumire engleza


Seal Pose

  • Probleme la nivelul coloanei vertebrale lombare.
  • Sarcina. Dacă sunteți însărcinată, vă puteți ridica șoldul pe un suport (pernă mare), astfel încât burta să nu intre în contact cu podeaua.
  • Tensiune arterială scazuta.
  • Leziuni recente sau cronice ale picioarelor, spatelui, gâtului sau umerilor.

Seal Pose este o postura yin yoga si este variația yin a Posturei Cobra. Puteți sta in această postura timp de 3 până la 5 minute dacă corpul se simte bine.

Seal Pose este o postura care lucreaza pentru a restabili curba lombara in coloana vertebrala. Această curbă este abuzată și, în cele din urmă, este pierdută, șezând pe scaune ore in sir în fiecare zi, ani la rand. În funcție de starea actuală a coloanei vertebrale, este posibil ca Seal Pose să nu se simtă incredibil de confortabil pentru inceput. Dar există alternative care vă vor ajuta să construiți postura astfel incat sa ajungeti in timp la o postura cat mai corecta.

In Seal Pose mâinile nu sunt așezate sub umeri ca în Cobra. Mainile sunt poziționate in partea din față a corpului, pe marginea covorului de yoga, astfel incat bratele sa se simta confortabil.