Setu Bandhasana Sarvangasana ~ Postura Podului

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Intareste partea inferioara a spatelui, fesele, muschii abdominali, gatul si umerii.
  • Imbunatateste flexibilitatea intregii coloane vertebrale.
  • Presiunea barbiei pe piept maseaza glanda tiroida.
  • Calmează mintea și ajută la atenuarea stresului și a depresiei ușoare.
  • Stimulează organele abdominale, plămânii și tiroida.
  • Îmbunătățește digestia.
  • Ajută la ameliorarea simptomelor menopauzei.
  • Ameliorează disconfortul menstrual atunci când postura este practicata susținută de maini.
  • Reduce anxietatea, oboseala, durerile de spate, durerea de cap și insomnia.
  • Terapeutic pentru astm, hipertensiune arterială, osteoporoză și sinuzită.

 Denumire romana

Postura Podului

Masa cu Doua Picioare


 

 Denumire engleza


Bridge Pose

Two Legged Table

  • Probleme ale gâtului.
  • Sensibilitate a spatelui.
  • Leziuni la umăr.

 Postura Podului poate fi o postură restorativa (odihnitoare), fie o modalitate dinamică de a vă deschide și întări corpul. Se deschide coloana vertebrală toracică (mijlocul și partea superioară a spatelui) și imprima principiile importante de aliniere în corpul inferior, care vă vor servi pe tot parcursul practicii.

Acordați o atenție deosebită genunchilor, nu le permiteți să se extindă in exterior mai mult decât bazinul pe măsură ce vă ridicați în sus. Dacă se intampla acest lucru, puteți pune un block de yoga între genunchi.
Încercați să vă îndreptati mâinile și să le întindeți spre picioarele voastre. Acest lucru poate contribui la stabilizarea posturei și este o extindere extraordinară pe umeri.

Gâtul – în timp ce vă ridicați mai sus asigurați-vă că nu aplatizați partea din spate a  gâtului în pământ.