Snail Pose ~ Postura Melcului

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Elimina blocarile energetice in vezica urinara.
  • Una dintre cele mai profunde eliberări ale întregii coloanei vertebrale.
  • Relaxează inima, aduce un flux de sânge în cap și comprimă organele interne, oferindu-le un mare masaj.

 Denumire romana


Postura Melcului

 Denumire engleza


Snail Pose

  • Leziuni grave ale gatului.
  • Sarcina.
  • Nu este recomandat pentru persoanele cu tensiune arterială crescută, anemie si ameteala, glaucom sau răceală.
  • De asemenea, femeile în timpul ciclului lor menstrual pot considera că este mai bine să nu facă aceasta postura.
  • Probleme cu coloana vertebrala.
  • Nu efectuați această postura dacă aveți o infecție a urechii, sinusurilor, ochilor sau dinților.

Dacă picioarele nu se odihnesc pe podea, utilizați un block de yoga  sau chiar peretele pentru a ușura postura prin sprijinirea degetelor de la picioare pe aceste elemente. O pătură pliată sub cap și gât este, de asemenea, binevenită.

.

Este imperativ să te concentrezi întotdeauna pe păstrarea spatelui gâtului cat mai lung când încerci această postura. Puteți face acest lucru ducand barbia in piept. NU întoarceți capul în această postura, dar păstrați-vă gâtul lung și drept. Dacă aveți probleme cu respirația în timp ce efectuați această postura sau dacă aveți mai mult decât un disconfort ușor pentru cap sau gât, întrerupeți imediat Snail Pose.

Este important să vă păstrați genunchii îndoiți, să vă odihniți genunchii pe frunte sau pe podeaua, pe fiecare parte a capului.

Rămâi in postura, rezistă nevoii de a fugi și rămâne cât mai mult posibil. Observați dacă vă luptați cu liniștea. Cu cât este mai grea această postura, cu atât aveți nevoie mai multa de ea! Rămâi in postura și fii conștient de respirație, pentru a aduce mai multă energie, pace și conștientizare în corp.