Reclined Spinal Twist Pose ~ Postura Rasucire Culcata

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Amelioreaza durerile in partea inferioara a spatelui si zona soldurilor.
  • Elimina blocarile energetice in ficat, splina si stomac.
  • Prelungeste, relaxeaza si aliniaza coloana vertebrala.
  • Incurajează fluxul de sânge proaspăt catre organele digestive, crescând sănătatea și funcția întregului sistem digestiv.
  • Intareste muschii abdominali si muschii spatelui.
  • Elibereaza stresul si anxietatea.

 

Denumire romana


Postura Rasucire Culcata

 Denumire engleza

Reclined Spinal Twist Pose


 

  • Evitați să exersați această asană dacă aveți probleme severe în partea inferioară a spatelui.
  • Dacă sunteți gravidă, exersați aceasta asana numai sub îndrumarea unui expert. De asemenea, ar putea fi mai confortabil să practicați asana cu o pernă între genunchi.
  • Evitați asana dacă ați operat un organ intern.

Ca începător, ar putea fi dificil sa tii piciorul aproape de pamant în aceasta asana. Deci, asigurați-vă că vă întindeți genunchiul de sus doar cât puteți. Nu împingeți prea mult. Ați putea folosi un suport sau o pernă pentru a vă odihni genunchiul de sus.

Supta Matsyendrasana este o rasucire ce servește ca un balsam pentru a ajuta la ameliorarea respirației sufocate, a digestiei lente sau a energiei scăzute. Postura dă un impuls de energie răcoritoare. O întorsătură vă oferă posibilitatea de a simți puterea de a scoate corpul din centrul său. Veți simți cum respirația se îmbunătățește, iar tensiunea din gât și din spate se elibereaza. Postura permite ca răsucirea să pătrundă adânc în coloana vertebrală.

Daca genunchiul nu atinge podeaua, puteti folosi bratul de pe aceeasi parte a genunchiului pentru a va ajuta sa-i aplecati un pic mai departe.