Swam Pose ~ Postura Lebedei

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Elimina blocarile energetice in ficat, rinichi, stomac si splina, vezica biliara si vezica urinara.
  • Deschide si intinde soldurile.
  • Întinde si detoxifica ganglionii limfatici in zona abdomenului, oferind un impuls pentru sistemul imunitar.
  • Creează o mai mare flexibilitate în mușchii fesieri și mușchii rotatori adânci ale șoldurilor.

 Denumire romana


Postura Lebedei

 Denumire engleza


Swan Pose

  • Probleme la genunchi (în special orice problemă cu meniscul interior).
  • Dacă șoldurile sunt prea strânse, aduceți piciorul din față, mai mult spre sau sub șold.

 Pentru a proteja genunchiul din față, păstrați piciorul îndoit dinainte de a il aseza pe saltea.
Păstrați greutatea înapoi în șolduri pe măsură ce coborati in postura.
Stați pe mâini cu brațele drepte sau veniti pe coate daca doriti sa adanciti postura.
Dacă sunteți într-adevăr flexibil, încercați să aduceți piciorul frontal înainte, trageți genunchiul îndoit mai mult în lateral.

Dacă vă sprijiniți pe o parte, plasați o pătură sub șold pentru a stabiliza poziția. Folosiți un block de yoga dacă mâinile nu ajung la sol.
Nu te grabi. Telul acestei posturi este acela de a găsi rezistență și de a respira prin ea. Fugind dincolo de senzațiile tale nu este numai fizic nesigur, dar iti fura si experiența reală de eliberare. Asigurați-vă că șoldurile stau la acelasi nivel și că călcâiul din spate se aliniază cu genunchiul și șoldul.

Aceasta postura are denumirea si de Postura Porumbelului, Pigeon Pose, Kapotasana. În Yin Yoga, numele posturilor sunt intenționat diferite decât în yoga tradițională sau yang. Acest lucru se datorează faptului că intenția practicii este diferită. Intenția practicii yangului, Postura Porumbelului este de a lucra cu mușchii, în timp ce intenția practicii yin, Postura Lebedei este de a elibera mușchii și de a lucra în țesuturile mai adânci. Intr-o postura Yin Yoga se sta minim 3 minute.