Upavistha Konasana ~ Postura Asezata cu Deschidere Mare

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Ofera o intindere buna in partea din spate a picioarelor.
  • Organele abdominale sunt tonificate și stimulate.
  • Coloana vertebrală devine puternică.
  • Mușchii adductori (muschii interiori) ai coapselor se întind de asemenea.
  • Relaxeaza corpul si calmeaza creierul.
  • Ajută la vindecarea și ameliorarea sciaticii și a artritei.
  • De asemenea, detoxifică rinichii.
  • Tendoanele sunt întinse.
  • Mușchii de bază sunt activi.
  • Aplicatii terapeutice: artrita, sciatica si detoxifierea rinichilor.

 Denumire romana


Postura Asezata cu Deschidere Mare

 Denumire engleza


Wide Angle Seated Forward Bend

  • Sarcina.
  • Dureri grave de spate- hernie de disc.

Upavistha Konasana este destul de dificila pentru incepatori. Dacă vă este greu să vă aplecați în față, puteți sa îndoiti ușor genunchii. Puteți folosi și pături sau perne de yoga ( bolster) pentru a vă sprijini genunchii. Trebuie să vă deplasați înainte în cot și asigurați-vă că genunchii sunt îndreptați în sus.

E posibil ca incepatorii să nu poată aduce trunchiul spre podea in aceasta postura. Folositi o perna de yoga (bolster) și puneți-o pe podea în fața astfel incat axa sa lungă perpendiculară sa ajunga pe pelvis. Expirați în direcția înainte și puneți-vă trunchiul pe acest suport.

 În mod tradițional, Upavistha Konasana activeaza a doua chakră, Svadisthana, deschizând astfel centrul creativității, plăcerii și a bucuriei. Practicarea acestei posturi de yoga deschide mintea la noi posibilități, încurajând în același timp acceptarea de sine. Ca și în cazul altor intinderi inainte, Upavistha Konasana linisteste mintea.

.