Urdhva Dhanurasana ~ Postura Podului Mare

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Intinde pieptul si plamanii.
  • Intareste bratele, incheieturile, picioarele, fesele, abdomenul si coloana.
  • Stimuleaza glanda tiroida si glanda pituitara.
  • Imbunatateste energia si contracareaza depresia.
  • Terapeutic pentru astm, dureri de spate, infertilitate si osteoporoza.

 Denumire romana


Postura Podului Mare

Sau Podul

Postura Rotii

Postura Arcului Inversat

 Denumire engleza


Whell Pose

Reverse Bow Pose

Chakrasana

  • Dureri grave de spate- hernie de disc.
  • Sindromul tunelului carpatian.
  • Diaree.
  • Dureri de cap.
  • Probleme cu inima.
  • Tensiune arteriala ridicata sau scazuta.

 Practicați aceasta postura cu intenția clară de a vă menține o minte liniștită, de a vă mișca încet și deliberat și de a rămâne prezenti pentru a simti toate senzatiile din corp.

Mai întâi, asigurați-vă că brațele sunt cât se poate de drepte, cu foarte puțina sau fără îndoială în coate. Când puteți să faceti acest lucru confortabil, începeți să respirați prin nări în timp ce țineți postura și încercați să obțineți un arc mai mare în coloana vertebrală, apropiindu-vă cu mâinile de picioare sau apropiati picioarele de mâini. În cele din urmă, puteți prelungi durata asanei, făcând mai multe repetări, fără a va odihni între ele.

Postura Podului este mult mai provocatoare decât multe alte posturi de yoga. Nu vă descurajați dacă nu reusiti să o îndepliniți imediat. Chiar și încercarea acestei posturi fără finalizarea cu succes are mari beneficii.