Ustrasana ~ Postura Camilei

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Aceasta postura regleaza tulburarile respiratorii si amelioreaza durerile de spate, oboseala, anxietatea si disconfortul menstrual.
  • Intinde intreaga parte din fata a corpului: gleznele, coapsele si zona inghinala, abdomenul, pieptul si gatul.
  • Intareste muschii spatelui si mobilizeaza articulatiile umerilor.
  • Imbunatateste postura corpului.
  • Ustrasana este o postura excelenta de pregatire a corpului pentru indoirile pe spate mai dificile.

 Denumire romana


Postura Camilei

 Denumire engleza


Camel Pose

  • Tensiune arteriala scazuta sau ridicata.
  • Migrena
  • Insomnie
  • Leziuni grave ale spatelui sau ale gatului.

Începătorii, de cele mai multe ori, nu reușesc să atingă picioarele cu mainile, fără să-și întindă spatele sau gâtul. În primul rând, încercați să vă întoarceți degetele de la picioare și să vă ridicați pe varfuri. Dacă acest lucru nu funcționează, următorul lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă odihniți fiecare mână pe un bloc. Poziționați blocurile chiar în afara fiecărui călcâi și fixați-le la cea mai înaltă înălțime.

Cateva greseli de evitat. NU strângeți umerii împreună, tensionând gâtul. NU deschideti genunchii mai largi decat latimea soldului.

Ustrasana  antreneaza mintea să rămână echilibrată în fața adversității, cerându-vă să vă mutați cu atenția,  pe măsură ce lucrați cu limitările corpului și a minții voastre. Pe măsură ce vă extindeți coloana vertebrală înapoi, trebuie să învățați să distingeți între intensitatea musculară și emoțională și între provocările fizice sigure și durerile articulare nesigure.