Uttanasana ~ Postura Aplecarea Inainte

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Calmeaza mintea si ajuta la reducerea stresului si a depresiei usoare.
  • Mareste circulatia sangelui catre creier.
  • Stimuleaza ficatul si rinichii.
  • Intinde tendoanele, gambele si soldurile.
  • Intareste coapsele si genunchii.
  • Imbunatateste digestia.
  • Ajuta la ameliorarea simptomelor de menopauza.
  • Reduce oboseala si anxietatea.
  • Amelioreaza durerea de cap si insomnia.
  • Postura benefica pentru astm, hipertensiune arteriala, infertilitate, osteoporoza si sinuzita.

 Denumire romana


Postura Aplecarea Inainte

 Denumire engleza


Standing Forward Bend

  • Dureri de spate grave. Sciatica.
  • Faceti aceasta postura cu genunchii indoiti daca aveti probleme usoare de spate.
  • Glaucom.

Încercati să intrati în postură cu genunchii îndoiți. Decât sa fortati îndreptarea picioarelor, păstrați genunchii indoiti și tineti mâinile ridicate de pe podea la câțiva centimetri în fața picioarelor, sau țineți-vă antebrațele in fata, cu capul greu lasat in jos. Relaxati antebratele si capul in aceasta postura.

Plasează-ți palmele sau vârfurile degetelor pe unul sau două blocuri înalte, stivuite la câțiva centimetri în fața picioarelor, sub umeri. Păstrați o îndoitură mică în genunchi și deschideti pieptul în timp ce apăsați cu palmele în blocuri.

Încercați să prelungiți torsul din față, puțin mai mult pe fiecare respiratie. Rămâi în această postura timp de 30 de secunde până la 1 minut. Pentru a ieși din Uttanasana, aduceți-vă mâinile înapoi la șolduri și rotiți-vă articulațiile șoldului până când stați puternici și înalți.