Vasisthasana ~ Postura Plansa Laterala

Beneficiile acestei posturi de yoga:

  • Intareste bratele, incheieturile de la maini si umerii.
  • Stimuleaza maduva spinarii si imbunatateste echilibrul sistemului nervos.
  • Intareste si intinde muschii spatelui si a gatului.
  • Tonifica abdomenul si gambele picioarelor.
  • Intareste partea lombara a spatelui.

 Denumire romana

Postura Plansa Laterala

 Denumire engleza


Side Plank Pose

  • Accidentarea zonei lombare sau a gatului
  • Insomnie, durere de stomac, de evitat in perioada menstruatiei sau daca aveti ameteli

Ridicați articulația umărului, așezându-vă încheietura mâinii sub umăr și apăsând pe toată lățimea palmei. De asemenea, puteți lăsa genunchiul cel mai apropiat de podea direct sub șold pentru a forma un unghi drept de 90 de grade față de podea; aceasta este o mare modificare pentru Vasisthasana pe care o puteți explora până când acțiunea cu brațul și umărul devine mai familiară pentru dumneavoastră.

Ca si in cazul Posturei Plansei, lucrează pentru a păstra umerii, șoldurile, genunchii și calcaiele pe o singură linie diagonală. Aceasta înseamnă întărirea și tonifierea mușchilor de bază, precum și a mușchilor picioarelor, astfel încât sunt angajate toate părțile principale ale corpului. Imaginați-vă ca vă trimiteți șoldul sus spre cer, fără a lăsa să se rostogolească din alinierea corpului.

În loc să vă lăsați picioarele să fie greutăți moarte care vă pot trage literalmente în jos, angajați mușchii interiorului piciorului ca și cum ați îmbinat două picioare pentru a crea un picior mai mare.