Loading Evenimente

Maraton 1 An Aniversar Ahimsa Yoga

La initiativa profesoarei noastre de yoga Carmen Bobu ne-am decis sa strangem gasca de la studio si sa alergam la o cursa de 10 km in cadrul Maratonului International organizat in Bucuresti in data de 21 Aprilie. Mai exact, tot ce ne dorim noi este sa intregram alergatul, alaturi de practica yoga ca metoda sanatoasa pentru starea noastra de bine.

In momentul in care incepi sa alergi totul pare atat de greu incepand de la respiratie, pana la corp si ganduri. Nimic nu te ajuta sa crezi ca faci ceva simplu. Asta daca esti incepator.

Alergatul poate fi privit ca o meditatie pentru ca in mijlocul efortului depus vin tot felul de ganduri catre tine. Si in aceasta cursa ramai doar tu si mintea ta, fara prea multi spectatori: “ Oare voi reusi sa termin cursa asta? Cine naiba m-a pus sa incep sa si alerg acum? Nu aveam destule pe cap? Si aveam de trimis un e-mail, de facut curat in casa, de terminat proiectul. Chiar ma gandesc ce face colegul meu de munca? A terminat proiectul? Ahh, nu stiu daca termin cursa asta! Simt ca imi bubuie capul. Si corpul acesta este atat de greu. Trebuie sa alerg mai mult ca sa fiu mai antrenata! Stiu ca pot mai mult. Hai ca nu mai este mult si termin. Ce bine e acum cand am ajuns la acest ritm! Pare totul simplu. Ce misto este sa alergi! Ce stare buna!!” Si tot asa… bla, bla faci cunostinta cu mintea ta care te saboteaza ca nu esti bun/buna de nimic, sau cu tot felul de ganduri ce nu tin de momentul prezent, cu starile tale mentale de victima sau invingator si cu toate senzatiile din corpul tau. Asta daca inveti sa intri in postura de observator al mintii tale.

Avantajul major al alergatului este reglarea activitatii inimii prin restabilirea unei tensiuni arteriale corespunzatoare. Mai mult, specialistii americani sunt de parere ca persoanele care fac loc joggingului printre activitatile zilnice isi prelungesc viata cu cinci pana la sapte ani.

Mai mult, ca si ardere a grasimilor, alergatul este la fel de eficient precum mersul pe bicicleta sau inotul. Astfel, intreaga structura osoasa va fi mai intarita, la fel si spatele, iar pentru femei este recreerea ideala pentru ca reduce riscul aparitiei osteoporozei si fracturilor.

Poate mari capacitatea de concentrare, prin oxigenarea cerebrala corespunzatoare. In timpul acestei activitati se secreta endorfina, hormonul fericirii, si astfel tonusul general este considerabil imbunatatit. Alergatul in aer liber mai poate fi si un tratament eficient impotriva depresiilor, asteniilor sau melancoliilor, mareste capacitatea de concentrare si este un exercitiu important chiar pentru memorie.

Printre toate aceste beneficii noi dorim sa participam la acest maraton pentru:
– a ne bucura de o experienta noua in viata noastra
– a ne testa limitele si a ne cunoaste mai bine
– o stare de bine
– miscare, flexibilitate si rezistenta
– bucuria de a alerga pe strazile Bucurestiului la un maraton international alaturi de alte sute de oameni atat din tara cat si din afara tarii

Energia cursei te va incuraja sa nu renunti, indiferent de obtacolele fizice si emotionale! Finalizarea cursei cimenteaza increderea in tine!
Cursa de alergat iti va dezvalui potentialul tau nebanuit!

Dupa maraton ne strangem la o apa plata ca sa povestim cum a fost pentru fiecare aceasta experienta!

—————————————————————–

Inscrie-te in linkul de mai jos si te contactam pentru toate detaliile:
https://forms.gle/8GgqCmekUQWyj62R8

Detalii organizatorice:
Vom alerga la Cursa Individuala de 10 km
Data maratonului 21 Aprilie 2019 ora 09:00
Locatie: Statia de metrou Aviatorilor
Organizator Bucharest International 10 K
Cost participare maraton:120 lei

21 aprilie
duminică @ 08:00 - 17:00

Details

Organizer

Ahimsa Yoga

Venue

Str Alexandru Donici

Nr 10 Sector 2
Bucuresti, Romania

No Comments

Give a Reply