Loading Evenimente

Program Meditatie Incepatori

 

Daca nu ai mai practicat meditatia pana acum, aceste sedinte sunt potrivite pentru tine deoarece te vor introduce in aceasta practica.

In prezent meditatia este practicata in toate culturile lumii ca tehnica de relaxare pentru imbunatirea starii mentale, fizice si psihice, fiind raspunsul pentru depasirea stresului, a depresiei, si a anxietatii.

Dacă va doriti să vă liniștiți mintea, practica meditației vă va permite să fiți observatorul activităților minții, devenind astfel mai puțin implicați în drame emoționale și mentale. Această practica detasata este primul pas spre liniștea interioară.

Intr-o lume in care totul se misca si se schimba in mod constant, meditatia ne invata sa incetinim, sa ne ancoram in prezent si sa ne focusam atentia pe interiorul nostru si pe minte. Meditatia este o stare de constiinta pura.

De ce este important sa meditam?

• devenim mult mai prezenti in viata noastra “ aici si acum”
• echilibram mintea, devenind mai calmi si mai relaxati
• dezvoltam empatia fata de cei din jurul nostru
• nu mai emitem judecati fata de noi insine si nici fata de cei din jur
• dezvoltam compasiunea si iubirea fata de noi insine si fata de cei din jur
• aducem armonia si pacea in viata noastra
• vedem unitatea in diversitatea lumii
• ne bucuram de lucrurile simple din jurul nostru
• apreciem si suntem recunoscatori pentru toate lucruile din viata noastra
• ne bucuram de fiecare moment ca de un dar pretios
• nu ne angajam in drame
• toleram incertitudinea si ambiguitatea si vedem in ele oportunitati de a experimenta viata
• ne acceptam pe noi insine si pe cei din jurul nostru exact asa cum sunt
• eliminam ostilitatea si mania
• ne imbunatatim starea de spirit
• dobandim o pace si un calm interior
• ne redefinim valorile umane si ne dezvoltam intuitia
• dobandim o atitudine pozitiva si crestem stima de sine

Workshopul meditatia pentru incepatori:

1.Te ajuta sa intri imediat in practica meditatiei.
2. Iti respecta timpul si energia: vei avea de practicat in fiecare zi doar 10 minute de meditatie.
3. Primesti instructiuni clare, simple si eficiente.
4. Te ajuta sa iti construiesti o practica reala a meditatiei intr-o luna de zile.
5. Iti raspunde la intrebari legate de meditatie.
6. Vei primi sprijin si incurajare pentru practica personala.
7. Vei invata 8 exercitii de meditatie pe care sa le practici si sa folosesti tehnica cea mai potrivita pentru tine.

Ce interval de timp se acorda meditatiei pentru incepatori?

Intervalul nu este foarte lung, doar 10 minute de meditatie in fiecare zi. Este un interval scurt de timp ce nu te forteaza sa renunti la stilul tau de viata. 10 minute de meditatie este un interval de timp in care poti face un dus sau in care iti poti pregati o salata, ceva de mancare. Este de asemenea intervalul de timp dintre primele doua pauze comerciale ale oricarui serial de film.

Nu exista nimic ce poate reglementa timpul de meditatie. Unii maestri recomanda 1 ora pe zi. Cei care participa la o tabara spirituala zen pot ajunge la 10 ore pe zi de meditatie. La capatul opus exista carti de meditatie care sustin ca trei minute de meditatie este suficient.

Orice om isi poate adapta programul zilnic pentru a include in el 10 minute de meditatie. De exemplu, te poti trezi cu 10 minute mai devreme sau te poti culca cu 10 minute mai tarziu. In cazul in care calatoresti poti gasi cu siguranta 10 minute in timp ce astepti imbarcarea sau in timpul zborului. La fel si atunci cand te cazezi la hotel.

Introducere in meditatie:

1. Stai cu coloana vertebrala dreapta, sustinuta ferm si totusi relaxata.
2. Lasa-ti ochii sa se inchida singuri.
3. Inspira prelung si adanc. Tine-ti respiratia pentru o clipa, apoi expira.
4. Respira in ritmul cel mai natural. Nu forta lucrurile.
5. Focalizeaza-ti atentia asupra locului in care iti simti cel mai pregnant respiratia. Ar putea fi vorba de diafragma, de piept sau poate chiar de locul de sub nari. Nu exista un loc gresit sau corect.
6. Contempla-ti respiratia din acest loc, timp de 10 respiratii cat mai natural, calm, relaxat.
7.Deschide ochii.
————————————————————
🔎 Detalii administrative

Plata integrala 4 module: 200 lei
Plata in 2 rate: 240 lei ( prima rata la primul modul 120 lei, a doua rata la al doilea modul 120 lei )

Data: 5, 12, 19, 26 IUNIE in fiecare MIERCURI de la ora 19:30-21:30
Durata unui modul: 2 ore
Locatie: Ahimsa Yoga, str. Alexandru Donici, Nr 10, sector 2, Bucuresti.
Telefon: 0741 340 618

🔎 IMPORTANT!

Participarea la curs se va face doar in urma inscrierii.

Tinuta: comoda, lejera pentru un studio de yoga; se va sta pe saltelute de yoga si perne, fara incaltaminte.

🔎 INSCRIERE:
https://goo.gl/forms/6ENGuLBIKUQiP2il1

Despre facilitator, Adela Spulber

Practic meditatia de 4 ani de zile si yoga de 3 ani de zile. M-am certificat ca profesor de yoga (200HR TTC) in luna Mai 2017 la School Yoga Institute in Bali.

Am inceput practica meditatiei din curiozitate si dupa ce am observat beneficiile si schimbarile pe care meditatia le aduce in viata mea am inceput sa o practic constant.

Meditatia imi ofera o stare de echilibru, ma ajuta sa ma detasez de egou si sa privesc evenimentele din viata mea cu mai multa claritate.

Consider ca practica meditatiei este o calatorie individuala a fiecarei persoane. Suntem diferiti, unici si avem drumul propriu in acest Univers.

05 iunie
miercuri @ 19:30 - 21:30

Details

Organizer

Ahimsa Yoga

Venue

Str Alexandru Donici

Nr 10 Sector 2
Bucuresti, Romania

No Comments

Give a Reply