Practicarea meditatiei

In prezent meditatia este practicata in toate culturile lumii ca tehnica de relaxare pentru imbunatirea starii mentale, fizice si psihice, fiind raspunsul pentru depasirea stresului, a depresiei, si a anxietatii.


Dacă căutați să vă liniștiți mintea, practica meditației vă va permite să fiți observatorul activităților minții, devenind astfel mai puțin implicați în drame emoționale și mentale. Această practica detasata este primul pas spre liniștea interioară:

  • Suferiti de o durere acuta sau cronica si ati auzit sau ati citit ca meditatia va poate ajuta sa reduca durerea
  • Luati medicamente pentru stres, anxietate sau hipertensiune, iar doctorul va recomanda sa aplicati meditatia
  • Va simti anxios si confuz. Va doriti o metoda prin care sa va linistiti fara sa apelati la alcool sau la calmante
  • Va simtiti furios, iritabil, iar uneori actionati inadecvat. Ati auzit ca meditatia va poate ajuta sa va gestionati mai bine mania
  • Nu aveti nici un fel de probleme dar va plictisiti. Simtiti ca va lipseste ceva. Nu stiti despre ce este vorba, dar ati auzit ca foarte multi oameni isi gasesc raspunsurile in timpul meditatiei

Meditatia este o tehnica de relaxare a mintii si a corpului prin care se urmareste calmarea tensiunilor interioare pentru obtinerea unei stari de bine in viata de zi cu zi. Unele persoane practica meditatia ca tehnica spirituala pentru cunoasterea de sine aprofundata, pentru pace interioara si echilibru mental. Alte persoane practica meditatia ca tehnica de relaxare pentru combaterea stresului din viata cotidiana.